luni, 22 martie 2010

este trist

sa-ti dai seama ca nu ai pentru ce sa ramai. ca poti sa pleci fara sa privesti inapoi. ca nu ai regrete. ca nu mai vrei sa ai sentimente sau orice fel de afecte. ca te simti golit, secatuit de decizie.
ca ai un zambet metalic in loc de unul care ar putea cuprinde lumea. ca ti se pare ca ochii lui nu pot sa mai faca de rusine un cer senin de vara, sau intunecimea taramului lui Hades. ca aici nu mai ai decat amintiri sau chiar franturi de clipe. ca glumele tale nu mai sunt la fel de amuzante. ca anumite versuri te indispun, si doar astea sunt pe repeat.

ca vrei sa scapi de tot.

ca tu nu intelegi cand ma nelinisteste ceva. ca nu ma intrebi ce am, ca eu sa-ti raspund vesnicul meu « nimic ». ca desi zambesc, nu e surasul meu. ca desi stralucesc pentru ca sunt verzi, nu vezi ca e verdele de smarald chinuitor. ca nu simti ca din doua fiinte interioare niciuna nu vrea sa ma paraseasca. ca-mi place sa ma detasez prin fel si fel de tertipuri distrugatoare. ca vreau sa regret cand imi dai mie dreptate fara sa te fi convins. ca desi imi place un anume alint, uit mai tot ce am vorbit. ca nu ma ajuti sa lupt pentru tine.

"si totusi .. este trist ..".

Niciun comentariu: