vineri, 3 septembrie 2010

despartire de toamna

144 de ore.
8460 de minute aproape de decolare.
nu,
nu eu plec,
ci Ea.
fiinta atat de draga mie, impreuna cu care ‘‘ m-am cazat’’ timp de 4 ani, fara mutari si permutari, cu chirie buna – ce a constat in momentele in care lenea isi baga coada sa de vulpe sireata si nu ne lasa sa debitam dulci nimicuri pentru a ne elibera de crunta subjugare a plictiselii, si ne inlantuia in sanul sau confortabil -, cu amplasament taman bun pentru indeletniciri ilegale in leaganul scolii, loc in care barfa usor digerabila se simtea ca la ea acasa, si desigur cu vecini de hotare mereu pregatiti sa ia cu asalt noile vesti.
scena amintirilor imi ia cu asalt retina. se joaca cu memoria mea ca intr-un deja`vu liric. firirul natativ se impleteste cu descrierea, ca intr-un dans de epoca de mult apus. secvete de viata se invita reciproc la dans, printr-o usoara plecaciune. educate, tinerele le permit celor antice din 2006 sa pofteasca primele in joc..
war stars. barcute si avionase. turcia. rugaciuni pe hol in ora de religie. matteo. poze peste poze. revelion. majorate. banchet. bal. iar poze..
farame de viata de om, ancorate in 4 ani.
si peste exact aceste 144 de ore isi va lua zborul spre meleaguri indepartate. dar stiu ca si ea va pastra adanc in acel loc mistic din cavitatea toracica, momente si clipe memorabile..

imi va fi dor sa ma gudur pe langa tine contrazicandu-ne la sunetul emis de un pisic (intotdeauna voi sustine ca acest animalut simpatic se adreseaza cu mau), sa mergem la vanatoare de haine, sa transformam o simpla sueta intr-o adevarata debandada, sa te amuzi de cuvintele frantuzesti cu accetul meu de frantuzoaica nemernica, si privirea mea de ‘‘ poate sa ma si injure, ca tot nu pricep’’ atunci cand graiai cuvinte nemtesti, sa ne dam cu parerea despre domnitorii romani, sa te stresez cu ‘‘when i need love, i just close my eyes’’, cand tot ce vrei sa auzi fredonat e ‘‘close your eyes, give me yor hand’’, sa te vad privind fix fara a clipi cand nu esti de acord cu ceva, dar nu vrei sa jignesti exprimandu-ti adevarata parere, sa ti vad noile tendinte la modelele de unghii,sa pui semnul exclamarii in orice mesaj, intr-un cuvant .. imi va fi dor de tine.




ps. you’ll always be my pierce bla!r and i already miss you my lil pis.

3 comentarii:

Blair spunea...

asta e cea mai draguta "declaratie de dragoste" pe care am citit-o vreodata. :x

metafizicx spunea...

heh

Masaj erotic Baia Mare spunea...

imi va fi dor sa ma gudur pe langa tine contrazicandu-ne la sunetul emis de un pisic