sâmbătă, 22 martie 2008

mi-e indiferent .

nonsalant pasesc.
cuticulele vietii se desprind. se apropie de nesfarsit.
-ce daca ma zgarii ? macar am plecat.
nu ma mai intorc. nu vreau. nu merita. nu pot.

pararel se desfasoara o actiune muribunda :
-inchide-o ! nu vreau. nu pot.
linistea strapunge monotonia actiunii.
-sa ma bea.
cu paiu’ ,as adauga eu.
-chiar asa. macar de s-ar ineca.
nu merita.

-taci mah, nu vezi ca zbor ?
-pe dracu’. nici macar nu te-ai desprins de sol.
-aa da. planez in agonie.
-nu zau?

inchinarea noptii. roua cade pe stejar.
-hei ! eu vreau sa fie artar.
-mai taci dracu’ si vezi-ti de somn.
-dormi tu. eu pictez in culori.

eu una as spune : nu vreau. esti prea idiot.


nerozii de cretini imi soptesti.
eu nonsalant pasesc.
m-am detasat demult de subiect.

Niciun comentariu: